Zoom TV w lipcu 2017 roku osiągnął 0,33% udziału w rynku telewizyjnym (SHR, All 16-49), co jest najlepszym wynikiem kanału od początku jego nadawania.
W ogólnej grupie widzów Zoom TV osiągnął w lipcu br. 0,29% udziału w rynku (SHR, All 4+), co jest najlepszym wynikiem spośród wszystkich kanałów nadających z multipleksu ósmego (MUX-8).
W lipcu Zoom TV był również najdłużej oglądanym kanałem spośród wszystkich nadających z multipleksu ósmego, zarówno wśród widzów z grupy komercyjnej, jak i z grupy 4+. Średni miesięczny czas oglądania kanału wyniósł odpowiednio 25 minut i 14 sekund (ATS, 16-49) oraz 23 minuty i 27 sekund (ATS, 4+).
Hitami lipcowej ramówki Zoom TV były m.in. seria dokumentalna "Sąsiad mój wróg" i serial "Gang Olsena". Kanał stale wprowadza do oferty programowej kolejne nowości, ostatnio m.in. program wnętrzarski "Klucz do serca" z Danielem Wielebą w roli prowadzącego, a od 1 sierpnia poranny program z prognozą pogody "Zoom na pogodę".
fot. "Sąsiad mój wróg"